Elevii sunt împărţiţi pe 3 grupe şi li se
cere să redacteze un eseu cu tema ”Cum
te vezi peste cinci ani?” ,”Cel mai neobişnuit vis avut?”, “ Imaginează-ţi că
eşti pe o plajă pustie, ce senzaţii ai avea?”Pe baza acestor compuneri se va
realize o discuţie la nivelul clasei prin care se vor identifica formele
imaginaţiei. Intrebarile care vor ghida discutia libera sunt:
- Raportandu-ne la definitia imaginatiei,credeti ca este evidentiata in procesul imaginatiei realizat,de ce?
- Identificati formele imaginatiei in fiecare eseu realizat ?
- Exemplificati de ce a-ti ales acea forma ?
- Ce forma a imaginatiei considerati ca va reprezinta mai mult ?
- Identificati procedeele imaginatiei folosite in ficare eseu.
- Raportandu-ne doar la primul eseu,arati cum a contribuit visul de perspectiva la aparitia lui.
Au fost îndeplinite obiectivele O1, O2, O3.
Timp:
Exerciţiu – 15 min –
redactarea eseului
Discuţii – 25 min
Evaluare – 10 min
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu