luni, 16 ianuarie 2012

Metode de predare imaginatie


 Elevii sunt împărţiţi pe 3 grupe şi li se cere  să redacteze un eseu cu tema ”Cum te vezi peste cinci ani?” ,”Cel mai neobişnuit vis avut?”, “ Imaginează-ţi că eşti pe o plajă pustie, ce senzaţii ai avea?”Pe baza acestor compuneri se va realize o discuţie la nivelul clasei prin care se vor identifica formele imaginaţiei. Intrebarile care vor ghida discutia libera sunt:

  1. Raportandu-ne la definitia imaginatiei,credeti ca este evidentiata in procesul imaginatiei realizat,de ce?
  2. Identificati formele imaginatiei in fiecare eseu realizat ?
  3. Exemplificati de ce a-ti ales acea forma ?
  4. Ce forma a imaginatiei considerati ca va reprezinta mai mult ?
  5. Identificati procedeele imaginatiei folosite in ficare eseu.
  6. Raportandu-ne doar la primul eseu,arati cum a contribuit visul de perspectiva la aparitia lui.
Au fost îndeplinite obiectivele O1, O2, O3.

Timp:
 Exerciţiu – 15 min – redactarea eseului
 Discuţii – 25 min
Evaluare – 10 min

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu