luni, 16 ianuarie 2012

Modalitati de evaluare memorie



III   Se imparte clasa pe echipe de cate doi elevi. Unul dintre elevi primeste un text ce cuprinde numeroase detalii si il citeste colegului. Celui de-al doilea elev I se cere  sa redea continutul textului, utilizand termini specifici , proces care implica activarea anumitor forme ale memoriei. Colegul de echipa formele memorie utilizate de catre celalalt.

Textul : "Eu intram in magazin in timp ce de acolo iesea fugind un barbat. M-a impins si a fugit mai departe. Avea in mana o geanta mare si mi s-a parut ca in cealalta mana avea un pistol.Era imbracat  cu un sacou cafeniu cu un  umar rupt , camasa cu linii verzi si rosii si in blugi. Avea picioare slabe si o burta mare. Purta ochelari si papuci negri.Era chel si avea mustati de culoare castanie. Inaltimea e de aproximativ 1,80 m si putea sa aiba vreo 35 de ani."


Barem memorie
Utilizarea termenilor specifici in redarea continutului
Formularea clara si concisa a modalitatii de raspuns
Adaptarea termenilor la textul analizat

Au fost îndeplinite obiectivele O10, O11, O12.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu